fridajumper.blogg.se

måndag

Publicerad 2012-10-01 18:25:26 i

sitter i soffan å tittar på nalle phu med mitt lilla hjärta adam. och höjdpunkterna är när tiger kommer :-) .. är lite halvslö idag... på jobbet har det varit personalmöte och det vanliga arbetet med fakturor m.m... blev igen ridning av Dumle idag då mitt knä värker satan idag... så blev bara lösgalopp i ridhuset... milton testade jag o johanna att longera med voltigegjorden för att i framtiden kunna ha honom som voltige häst. o de kommer nog gå bara vi får träna honom lite på det först.... webster är det just nu oförändrat på... har en svag 1 gradig hälta i traven. skritten är helt ren nu....underbart!!

igår kom ju älsklingen hit, va skönt att få krama om honom. kan inte fatta att det blev han å jag... har ju känt han i många år men aldrig tidigre haft känslor för honom å aldrig kunnat föreställa mig detta... men den dagen så var det som en blixt som slog ner med gnistor. älskar han verkligen <3<3
imorse åkte han till jobbet igen å kommet inte hem förren torsdag. längtar...<3

nu ska jag förbereda adam för natten. imorgon blir en lång dag för mig på jobbet... 10 - 19.30 ... tr jag älskar mitt jobb även om man kan bli väldigt kroppsligt trött ibland..

tjoflöjt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela