fridajumper.blogg.se

Fredag...

Publicerad 2012-09-28 14:30:47 i

igår kväll kom älsklingen hit efter jobbet... som jag har saknat honom...har haft en oro i kroppen i tre dagar nu... min känsla kan vara helt fel men har fått för mig att nått e fel... jag tycker de verkar som något trycker honom... men när jag frågar om allt e bra så är det bra... så mkt mera kan jag kanske inte göra....
men va så glad igår när han kom... dessvärre för mig så va glädjen kortvarig. han åkte nu imorse vid sju tiden..... så nu får jag antagligen inte träffa honom förren nästa vecka... själv kan jag inte åka upp till honom då jag jobbar nu idag, lördag och söndag....... är kul att jobba på ridskolan..men hade gärna träffat koffe lite mera....... aja.. får väl sluta nu å fixa iordning adam som ska till sin mormor å vara där medans jag jobbar. kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela